om julklappar och annat fint

Här har det varit tyst. Men det har ju varit fullt upp med mysig jul och sen var gäster på jobbet tvugna att få bli serveracde en hamburgerare eller ett gäng ribs också så det har varit fullt upp förstår ni. Hoppas att er jul varit fin som bara den, det har nämligen min varit. Själv spenderade jag den med att krama mormor och morfar och hade det så fint. Blev så bortskämd med massa fina julklappar också!
Fick påfyllning i min Haruki-samling av både mor och farfar. I vänstra hörnet skymtar ni även New York-boken jag fick av min fina bror, himla bra present alltså!
Min söta penga-uggla, jag en gång fick av min mormor, fick sig ett hus av henne som man kan ha ett värmeljus i. Så sött!
Det lyxigaste ljuset ni någonsin kan tänka er blev mitt också av min allra bästa vän. 
 
Men presenterna är ju faktiskt inte allt. Jag hade en ofantligt mysig jul i alla fall men släkitngar och fina människor. Jag hoppas att ni också hade det.

Kommentarer
Postat av: Eriick

Är "Igelkotten" bra ? Jag har sett filmen och den är mycket bra, en fransk pärla är det.. Rekommenderas starkt.

2012-12-29 @ 15:54:55
URL: http://erikkarlbergfilmblogg.blogg.se/
Postat av: soffie

god jul å tack för den fina muggen:)

2013-01-02 @ 22:07:43
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0