STUDENTEN!!!!!!

Jag har tagit studenten!!!! Den 14 Juni hände det och jag har fortfarande inte riktigt fattat eller smält det tror jag. Helt knäppt och lyckligt. Så himla kul att jag vill göra om den dagen minst tio gånger till. Inte nog med bara lyckliga känslan av själva grejen så kom ju släktningar från alla möjliga delar av Sverige och gjorde dagen ännu finare. Vilken känsla att bli så uppvaktad! Ordet lycka räcker inte ens till för att beskriva dagen.


Det pirrar i hela magen när jag tittar på bilder från dagen. För det var så himla lyckligt!

Kommentarer
Postat av: soffie

jag är världens stoltaste mamma till dej min duktiga tjej

2012-07-11 @ 21:21:21
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0