Galna tider

Det är så knäppt och galet just nu i huvudet. Imorgon har jag en superfin bal att se fram emot, och på torsdag tar jag sutdenten. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina känslor! Lycklig varvat med lite rädsla inför framtiden och för hur stort det här egentligen är för mig! Så knäppt och sjukt att inte hjärnan riktigt hinner med på vad som händer. Till råga på allt så jobbar jag för fullt denna vecka också så jag tror att det kommer eka ganska mycket här den här veckan. Jag återkommer när jag inte längre är en skolungdom!

I den här klänningen kommer jag vistas i skolan med min klass en allra sista gång.


Kommentarer
Postat av: maja

Visa mig balbilder kvinna!

2012-06-11 @ 14:53:44
URL: http://aplacetohide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0