saker jag tycker om första oktober

-mitt trollhassel som jag fått av pappa som jag har i en vas köpt på en loppis för fem kronor!
-att löven på träden bara ändrat färg på vissa ställen av trädet än så länge. Så fint!
-http://www.youtube.com/watch?v=vKNcuTWzTVw den här låten som går på repeat just nu.

-lyktan som hänger på min vägg.
-Dricks som jag får på jobbet som man kan köpa lyxigt te för!
-Att lära känna nya roliga människor på jobbet som gör så att det känns ännu mer fint att gå dit.
-att ha en hel hög med mysiga filtar att välja och vraka mellan när man bara vill gömma sig under en.
-och slutligen: att det snart släpps nya avsnitt av favvo-serierna. Hur bra är inte det?


Kommentarer
Postat av: IMormor Inger

Det var väl fina och mysiga filtar du visar, eller hur. Kram på dig

2012-10-01 @ 15:57:51
Postat av: mosterMarie

Nu måste du uppdatera mig på serierna. När sjutton får JAG se säsong tre av världens bästa Cougar Town?? Det är ju det som är viktigast!

2012-10-02 @ 18:59:46
Postat av: mamma

mmm en sån filt har mamma med;)

2012-10-02 @ 21:39:58
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0