presenter som är så kuligt

Älskar när man får fira sin födelsedag flera gånger på en vecka! Några dagar innan vi åkte till Berlin så firade vi mig hemma hos farmor. Där jag fick en himlans fin glasburk fylld med godis av mina två fina kusiner (Den har jag dock ingen bild på då godiset försvann fort som bara den ner i magen)
Fick en finfin blombukett av världens bästa farmor, rosorna i buketten hann dock göra sitt under min Berlin-vistelse men kolla in hur fina de andra blommorna hann bli!

Sen fick jag hela den där svarta lådan fylld med flytta hemifrån-saker och även massa saker som inte fick plats i lådan. Så himla bra alltså! Nu är jag ju redo för vuxenlivet tack vare fina farmor och fastern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0