hej igen!

Förlåt mig för ett otroligt långt uppehåll. Jag har jobbat ungefär 170 timmar på en månad så jag hoppas att ni har överseende med min frånvaro, även om en viss mormor läxat upp mig lite för att det ekat tomt på bloggen. Eftersom jag jobbat hundratals timmar så har jag knappt rört kameran om det inte varit för ett fotojobb. Det har hänt himlans massa saker under min frånvaro. Så som uppsägning på ett utav jobben för att se fram emot mitt kära favorit jobb i sommar. Sen har ju tiden rullat iväg och nu är det endast sju ynka dagar kvar tills jag sitter på ett plan mot staden som aldrig sover. Kan inte förstå det!
Imorgon får ni lite bilder på saker som hänt under senaste månaden ur ett mobil-perpektiv. Under tiden får ni nöja er med en bild på min nya fina ljusstake som kostade en guldpeng!

Kommentarer
Postat av: soffie

tjohooo min dotter jag tycker det ska bli så skoj att du får se NY före mamma:)guuu va spännande..

2013-04-22 @ 21:41:36
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Mormor Inger

Ja, det var väl på tiden,jag har saknat det här förstår du.

2013-04-23 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0