en fin samling

Jag måste ju visa er en fin julklapp jag fick av min älskade pappa. Kusmi te med Irish Blend, det lyxigaste av alla teer det någonsin funnits och det kommer ju alltid i så fina burkar. Och nu har jag två stycken för jag fick ju en förra julen också av en annan fin person då. Så himla fint! Jag hade inte ens önskat mig det av pappa, det är sådant som är finast tycker jag. När man får en sak som prickar så rätt trots att man nog inte riktigt ens behövt att önska sig det.
Så nu pryder de fint mitt färggladaste hyllplan för där tycker jag att de hör hemma!

Kommentarer
Postat av: soffie

va vackra färger det är på dem...

2013-01-06 @ 10:43:18
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0