i en annan värld

Jag har kommit in i en läsperiod som jag aldrig vill ska ta slut. Sedan länge har jag haft en "bok-lista of doom" där jag skrivit ned böcker jag blivit inspirerad att läsa på olika bloggar eller helt enkelt inte vill glömma bort att någon gång läsa. Det är kul att få pricka av böcker jag läst på min lilla lista och spännande att få beställa eller springa iväg till biblioteket och låna någon ny som står på listan. 

Så här ser min boklisat of doom ut

Hittills kan jag nästan rekomendera alla  böckerna på listan jag prickat av! Mina favoriter som ni måste läsa är Catcher in the Rye, Sputnikälskling, Extremt högt och otroligt nära, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket. De tre förstnämnda är nog mina favoritböcker of all time, utan tvekan.


Kommentarer
Postat av: Tess

Visst är det! :) Kram

2012-09-24 @ 07:49:39
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: elno

sv: haha åh! jo fluff är det nog allt :-) finns så många dagar då jag velat ha tjockt, rakt hår :-)

2012-09-24 @ 08:34:51
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0