massa listor och pepparmints-te

Jag älskar listor förstår ni. Skriver listor om precis allt, om vad jag ska göra under dagen, under veckan, om julklapps-inköp, om vad jag snarast bör inhandla, ja allt helt enkelt! På dagens to do-lista står det: träna, städa rummet, söka några små jobb och slutligen jobba. Så det är väl bara att sätta igång helt enkelt! 

Men först ska jag bara dricka upp mitt te med smak av pepparmint (dör så gott!!) och se på julkalendern. Sen kan dagen få börja på riktigt!
 
Ikväll efter jobbet är det lussevaka på jobbet och det ryktas om skräckfilmer och massa ficka så det kan ju inte bli annat är trevligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen mig helt i det du beskriver! Listor till ALLT! Listor är det bästa!

2012-12-12 @ 13:11:46
URL: http://malinlindstroms.blogg.se
Postat av: soffie

dina temuggar gör mej gaaaalen

2012-12-12 @ 20:41:33
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0