sötsaker, cyklar och en stor dröm

Jag blev utmanad av Emelie och det kändes så kul tyckte jag. När jag sen såg att den här fina flickan också hade fått de frågorna kunde ju inte jag vara sämre!
1. Vad är det sista du gör innan du lägger dig i sängen om kvällarna? 
Om jag är för trött för att läsa en bra bok så slötittar jag på någon mysig serie, vänner eller något sådant är att föredra då!
2. Vilken är din favoritdryck i alla lägen? 
Men te såklart! I alla dess smaker och gärna grönt, för det känns finast så.
3. Har du ett allmänt favoritmotiv och i så fall vilket? 
Ugglor i alla lägen. Finast på riktigt och går även an som tecknat!
4. Bästa tiden på dygnet enligt dig? 
Sent sent sent på natten när det nästan börjar ljusna igen. Speciellt på sommaren när man varit utomhus så länge att man inte riktigt kommer ihåg om det ens mörknade någon gång.
5. Vad har du för drömmar? 
Stora sådana men just nu vet jag inte riktigt vilka jag ska följa. 
6. Hur skulle ditt drömkök se ut? 
Så som köket hos en av mina finaste vänner ser ut. På landet och man riktigt känner det lantliga ända ut i köksluckorna trots att det är ganska nyrenoverat.
7. Om du fick kliva in i en film eller serie, var skulle du då kliva in? 
En film vore det nog This is England för all bra musik och tuffa kläder. Skulle passa in med mina Dr. Martens kängor där just nu! En serie ja, då skulle jag ju välja Twin Peaks!
8. Vilken är din stora last? 
Sötsaker i massor. Det är ju för gott för att avstå liksom!
9. Vad gör du om du blir riktigt arg? 
Då svär jag det fulaste jag kan och det är inte vackert!
10. Skulle du välja att alltid behöva gå klädd i en röd tröja eller att efter varje mål mat behöva äta tre kexchoklad? 
Röd tröja alla gånger!
11. På vilket sätt föredrar du att ta dig fram och varför? 
Cykla tycker jag mycket om eller att sitta långt bak i en buss och bara titta ut när en fin låt spelas om och om igen på ipoden! Måste nog säga också, nu när jag fortfarande är lite mallig över mitt körkort, att bil är ett väldigt festligt sätt att ta sig runt på också!

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Åh vad mysigt att läsa.

2012-12-02 @ 19:37:58
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: soffie

va skoj att läs aom dej min fina tjej :)

2012-12-03 @ 21:25:20
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: soffie

va skoj att läs aom dej min fina tjej :)

2012-12-03 @ 21:26:48
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: emelie

Vad kul att du svarade!! :)

2012-12-04 @ 14:41:38
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0