saker att göra när man är sjuk

-Titta på favoritserierna som gör dig glad. Vänner, New Girl, Cougar Town och Seinfeld har fått underhålla mig!
-Använda den mysigaste filten när man fryser som mest. Den som jag fått av mormor som är sådär lurvig och mjuk ni vet!
-Börja läsa en ny bok. Jag har börjat med En Komikers Uppväxt av Gardell!
-Dricka sitt favorit te med extra mycket honung i, jag har mest druckit mitt kokos te från Berlin som snart är slut. Sorgligt!
-Redigera massa gamla bilder man glömt bort och komma på nya redigerings-sätt!
-Börja klura lite på julklappar för i år, jag beställde pappas julklapp igår som kommer bli superbra!
-Hitta någon ny blogg som är inspirerande och kul att läsa. Jag har hittat både en super sorglig blogg och en annan som är helt fantastisk!
-Gör allt det här ovan sängliggandes i sitt rum med något mys-ljus tänt lite här och var.
-Till sist: njut lite ändå av att få göra alla de här slögrejerna i flera dagar. Ganska mysigt ändå bortsett från sjukdomen liksom!

Kommentarer
Postat av: Leone

Åh vilken bra lista.

2012-11-01 @ 10:19:31
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Mormor Inger

Du är så påhittig även när du är sjuk.Skönt att du är på bättringsvägen nu.

2012-11-02 @ 15:15:47
Postat av: Jasmine

Jag gillar din inställning. Den kommer du att komma långt med. att vara sjuk hemma hos dig verkar ändå helt okej. :)

Svar: Tack för tipset, boken kanske jag kan önska mig i julklapp. :)

Kram

2012-11-08 @ 11:05:03
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0