ur mobilens synvinkel

Här får ni lite bilder på massa fina saker som hänt på sistone!
 

Åt en perfekt frukost en morgon
Gott te på mormors veranda, åh söndagar hos min mormor, älskar det!
Personalfest på jobbet med tema svartvitt!
Fast nu är det 6 dagar kvar! Helt galet!!!
Pysslade ihop en prickig låda som fick bli kompis med min randiga.
Åt cirka den godaste maten på stan med min älskade mormor
Jag och min syster hade cirka den mysigaste dagen där vi kalasade på nutella mackor och nyttigheter som ovan.
Var på secondhand-butik med min tuffa farmor och åkte sedan hem till henne för massa mat.
Det obligatoriska teet ni vet.
fikade rawfood-bollar och kalasade på te med en himla fin vän
blev bjuden på något så ofantligt gott att det nästan kändes olagligt!
Hittade en ny burk till samlingen som jag tänkte vore perfekt att ha lite tepåsar och så i att ha med sig till jobbet!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Inger

Massor med härliga bra bilder. God mat var det..

2013-04-23 @ 17:16:56
Postat av: Jasmine

Du har en förmåga att genom din kameralins visa att livet kan vara himla fint. :)
Kram

2013-04-24 @ 23:45:53
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Soffie

Kul att du träffar mormor och farmor det uppskattas av dem ska du veta

2013-04-25 @ 22:07:06
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0