saker som gör en frisk

Har varit himla arg på mitt immunförsvar som mer än gärna tycker att jag ska vara sjuk titt som tätt (speciellt när jag egentligen ska vara på jobbet och servera massa fina burgare och pasta-rätter!!).
Så jag har sammanställt en liten lista över saker som oftast gör en frisk:
-Blåbär
-Ingefära (gärna med citron och honung i ett glas med kallt vatten, himla gott!)
-Granatäpple
-Favvospellistan på spotify
-Passionsfrukt (för hur gott och roligt är inte det?)
-Te i mängder. Och då menar jag verkligen mängder!
-Lappar på bordet när man vaknar som är från sin omtänksamma mamma där det står "hoppas att du mår bättre idag <3"
-Menyprovning på jobbet som man orkar dra sig upp till (för vem vill missa massa att få smaka massa goda rätter liksom?)
-Serie-marathon med någon mysig serie!
-Ett litet gulligt och värmande "krya på dig" från systern innan hon går hemifrån.
-Har jag sagt te?
-Att ligga djupt under täcket och läsa The Fault In our Stars

 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Krya på dig. Jag beundrar din inställning.
Kram

2013-02-08 @ 12:52:16
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har din dumma bacill hoppat till mej,hoppas du är piggare idag kram

2013-02-09 @ 09:27:13
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0