Ankis rabarbersaft

Min kära mormors syster (ni vet en av de där tokiga tanterna på en av bilderna här för ett tag sedan) gav mig ett alldeles ypperligt recept för rabarbersaft härom veckan. För hon hade nämigen bjudit på så god saft, så jag ville testa själv att göra den. Det blev så himlans gott och den är så söt för den har den sötaste rosa färgen (som jag inte kunde fånga så bra på bild tyvärr). Så nu har jag Anki att tacka för den här sommarens om kommer vara fylld av god saft.


Det är tur att man har en pojk som kan skriva lite finurligt och fint vid sådana här tillfällen också!

Kommentarer
Postat av: soffie

mumsig är den saften:)

2012-07-11 @ 21:12:12
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0