analogt

Jag fick en så fin present av min pappa på studenten. En analog kamera av lite okänt slag. Han visste inte riktigt om den fungerade helt och så, men jag fick den med en så himla fin väska och tillbehör. Så snabbt efter studenten sprang jag till närmaste fotoaffär och frågade lite. Jag fick då rådet att prova att fota med den och framkalla bilderna för att lättast se om den fungerar. Efter bara en dag var rullen fylld av fina saker och jag sprang och framkallade dem, gissa om jag blev överlycklig när det visade sig att den fungerar helt utmärk och det kom ut massa fina bilder?!




Så nu ska jag bara fixa in dem i datorn så ni kan få se bättre bilder av de analoga bilder.

Kommentarer
Postat av: Malin Lindström

Åh va häftigt! Jag vill verkligen se resultatet Jennifer!!!!!

2012-06-28 @ 22:39:10
URL: http://malinlindstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0