en vecka ur lilla mobil-kameran!

Här får ni senaste veckan från instagram. Jag är så förfärligt dålig att fota med storkameran när jag jobbar mycket och så. Så jag tänkte bara visa lite från instagram åtminstone!


Läser en världsabra bok, just här under en av rasterna på jobbet.

Åkte buss till mina finaste vänner och såg på en bra film en kväll!

Underhållning på jobbet, börjar till och med bli bra på korsord hörrni!

Åt frukost i sängen och tittade på den bästa serie-uppföljaren av filmen This is England

Åt efterrätt till frukosten (just den där clementinen är nog den godaste jag någonsin ätit!)
Hade den mysigaste lediga dagen med min fina mormor som jag tycker så mycket om!
Och det var helt enkelt bästa slutet på en jobbvecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0