NYC BABY


Alltså det här är galet. Det här blev en väldigt spontan grej och jag dör av lycka. Nu idag ska det på riktigt bokas biljetter med en av mina finaste kompisar. I maj nästa år åker hon och jag till staden som aldrig sover, det stora äpplet, ja ni fattar: NEW YORK!! Helt sjukt och jag är så taggad att jag bara vill åka nu!!! Jag är så taggad för det här har jag velat så himla, himla länge! Ja, jag kanske är jättesvensk som drömt om att få åka till USA, men vad tusan, är det konstigt när alla mina favorit-serier utspelas där och det verkar vara en s underbart häftig stad! Så det här kommer bli så kul. I lite mer än en vecka kommer jag och fina vännen vandra runt i den tuffa staden.


 
Fotot tog min kära far i Berlin genom en konstig kikar-grej, därav den mystiska effekten.

Kommentarer
Postat av: Wilma [canonflicka.blogg.se]

Svar; Tack så mycket! Kul att du gillar de :) Kram

2012-09-21 @ 10:29:35
URL: http://canonflicka.blogg.se
Postat av: Maria

Såå himla grymt!! Du måste ju besöka Vänner området när du är där!! Och massa andra coola ställen!! :))

2012-09-22 @ 14:30:46
Postat av: soffie

ååå va kul får mamma plats i resväskan:)

2012-09-22 @ 20:21:08
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0