när jag är i luften

Just nu sitter jag i en flygstol och pirrar ihjäl mig. Är nämligen på väg till en storstad jag länge drömt om. Nämligen New York. Staden man alltid blir påmind om i alla favorit-serier så som vänner, sex and the city och ja ni fattar!
Jag har med mig massa sådana här lappar och har tänkt att spendera cirka massvis på shopping av alla dess slag!
Den här stora himlans spännande och bra boken fick ju tyvärr inte hänga med eftersom den är så klumpig. Men annars är det ett hett tips, läsläsläs! Väldigt bra och spännande. Så när jag kommer hem väntar snällt bok 2 och 3 som de pressat in i denna bumling på mig.
 
Det väntar ett litet till inlägg under min resa. Men annars kommer det eka ganska tomt här. Så ni får ha det bäst. För det tror jag att jag kommer ha!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Trevlig resa!
Kram

2013-04-30 @ 13:41:07
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: soffie

underbart för dej min älskade dotter....

2013-05-02 @ 22:27:09
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0