GIRLS

Jag måste bara tipsa om min nya favvo serie. Så bra att man ibland fäller en tår i slutet bara för att det är så bra!

Det är en så himla bra, välgjord och smart serie om unga tjejer och deras liv i New York. Samtidigt som det bara är en så himla rolig och bra serie, så är det så mycket bra genustänk och fint som ligger bakom den här serien och de tar ofta upp så viktiga frågor. 
Tänk om alla flickor med skeva ideal fick växa upp med den här serien. Vad fint det vore!

"miss would definitely be the wrong word, like i wouldn't say that I miss him, I would just say that it kind of feels like somethings missing."

Lenda Dunham är flickan bakom serien och hon borde typ vinna alla priser som går för den här serien. Lova mig att ni klickar igång ett avsnitt redan ikväll!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den serien har jag aldrig sett

2013-02-09 @ 09:28:29
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0