ölskola, bra serier och jobb

Det är mycket kul nu, läser massa olika kurser på internet för jobbet på restaurangen, lär mig allt ifrån vilken ölsort som passar bäst till ostron till alla olika sorters vatten det finns (fanns otroligt mycket man kunde lära sig om vatten faktiskt) och sen även hur man på bäst sätt serverar en öl med en perfekt skumkrona. Ganska kul faktiskt! Sen ska jag iväg till andra jobbet ikväll för jobb och en kurs där också. Jag som trodde att ett år av jobb efter studenten inte skulle innehålla plugg, men tji fick jag!
 
Sen måste ni som sett filmen This Is England, se serierna som kommit ut efter den. Så. Himla. Döds-bra. 86 och 88 finns det ännu, men det ska komma ut en This is England '90 också. Men varning för gråt-fest!
 

Kommentarer
Postat av: soffie

duktig du är :)

2013-02-20 @ 20:50:26
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0