godsaker tills man storknar!

Här kommer höjpunkterna i godsaker-väg! 

Åh, detta <3 verkligen det godaste jag någonsin  ätit i hela mitt liv. Utan tvekan! Som den godaste delen på en bulle ni vet, fast den här smakade så hela tiden! (plus massa frosting. Nyttigheter fanns det kanske inte mycket om, men vad gör väl det?)

De godaste chocolat chip cookies jag någonsin smakat.Om ni någonsin är i New York. Lova mig att gå in på Levain Bakery!

Jordgubb och caramel and seasalt macrones!

Mina bästa tips är ändå att ta en mega stor amerikansk kanelbulle på kedjan Cinaben, testa även en oreo-milkshake därifrån, och när ni ändå håller på, testa en cookie på Levains bageri. Ni kommer inte ångra er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men så mycket gott! Jag har inte rest mycket i mitt liv, men jag tror bestämt att jag har funnit en anledning att utforska fler av världens alla platser.
Kram

2013-05-24 @ 21:51:28
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Anonym

mumsfillibabba

2013-06-07 @ 18:53:44
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0