saker som hänt


Förra veckan hittade jag en väldigt fin jeansjacka på en secondhand affär här i stan. Himlans fin och extra spexigt innetyg. för 99 kronor blev den min (ps. jag fick den faktiskt av min snälla farmor!)
Träffade mina söta kusiner dagen innan jag skulle resa iväg. Vi plockade vitsippor och spelade krocket, bland annat!
Hemma hos pappa åt vi godaste linssoppan med baguetter till. Så himla gott och kul att till och med min lilla bror tyckte om det!
Såhär fin och proffsig såg dukningen ut  hemma hos min fina vän när jag och två vänner gjorde och åt dumplings. också sååååå gott!
Och såhär lyxigt hade jag och mina bästa vän det på vår sista lilla fika-dejt innan jag reste iväg till stora staden. Också himla fint och gott. Vi hade fika-koma i cirka en timme efter detta! Eller i alla fall jag!
Sen måste ni ju få kolla in årgången på denna delikatess! 1999. Mamma kanske borde uppdatera lite i sitt skafferi!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder

2013-05-05 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0